Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Velotte s.r.o. (obchodní název Terra Design)
se sídlem Strančická 3339/43, Strašnice, 100 00 Praha, IČO 08402205,
zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 318434/MSPH u Městského soudu v Praze.

Kontaktní údaje:

E-mail: petra@terradesign.cz
Webové stránky: www.terradesign.cz

  1. Preambule

Tyto obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Velotte s.r.o., se sídlem Strančická 3339/43, Strašnice, 100 00 Praha, IČO 08402205, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 318434/MSPH vedeném u Městský soud v Praze, (dále jen: „poskytovatel” nebo „zhotovitel”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti  poskytovatele a fyzické osoby, která uzavírá smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „zákazník“).

Tyto obchodní podmínky, není-li sjednáno jinak, se vztahují ke všem smluvním vztahům společnosti Velotte s.r.o. v souvislosti s činností společnosti v oblasti zahradní architektury a návrhů zahrad.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde.

  1. Uzavření smlouvy a specifikace plnění

Konzultační služby 

  1. Smlouva o poskytnutí konzultačních služeb je uzavřena provedením objednávky a vzájemným odsouhlasením termínu konzultace.
  1. Není-li stranami sjednáno jinak je předmětem konzultačních služeb provedení úvodní konzultace ohledně možností a představ budoucí zahrady, v místě, jehož se konzultace dotýká. Smluvní strany mohou sjednat jiné místo poskytnutí konzultačních služeb, a to i online formou.
  1. Úvodní konzultace zahrnuje konzultační služby v maximálním rozsahu 3 hodin.
  1. Po dohodě je možné objednání i jiných konzultačních služeb v oblasti zahradní architektury a návrhů zahrad, kdy je vždy sjednán obsah a cena těchto služeb.

Smlouva o dílo – vyhotovení projektu

  1. Smlouvu o dílo je možné uzavřít poté, co bude provedena úvodní konzultace, a to na základě vypracované nabídky (zadání návrhu) ze strany zhotovitele vyhotovené na základě poskytnutí konzultačních služeb – úvodní konzultace.
  1. Po úvodní konzultaci, bude-li mít zákazník zájem, bude vypracována nabídka k uzavření smlouvy o dílo, v níž bude podrobněji specifikováno prováděné dílo. V nabídce (zadání návrhu) je tedy zpravidla obsažena specifikace požadavků návrhu, obsahu a rozsahu projektu, včetně návrhu ceny za vypracování projektu.
  1. Smlouva o dílo na vypracování projektu je uzavřena okamžikem odsouhlasení předložené nabídky (zadání návrhu) ze strany zákazníka. Obsahuje-li souhlas zákazníka s nabídkou odchylky od předložené nabídky, dochází k uzavření smlouvy až poté, co budou případné odchylky od předložené nabídky odsouhlaseny smluvními stranami.
  1. Rozsah a provedení díla
  1. Není-li sjednáno jinak, zahrnuje prováděné dílo spočívající ve vyhotovení projektu a odměna za něj sjednaná práce uvedené v nabídce (zadání návrhu), tedy zejména:
  • Průzkum a analýza pozemku – provedení zaměření pozemku a analýza stávajících podmínek (půdní a klimatické podmínky, okolí pozemku, stávající zeleň a stavby, výhledy/clony, pohledové vazby z interiéru apod.).
  • Koncept návrhu zahrady – na základě odsouhlaseného zadání a analýzy pozemku je vypracován koncept zahrady v půdorysném zobrazení, který obsahuje základní prostorové a funkční řešení zahrady, společně s inspiračními a referenčními fotografiemi. V tomto kroku je řešeno základní členění zahrady, umístění záhonů, vedení zahradních cest, umístění teras a dalších zahradních prvků, včetně umístění výrazných solitérních dřevin. Je stanoven styl zahrady a nastíněn výběr rostlinného materiálu. Součástí díla v základní ceně, není-li sjednáno jinak, je zahrnuto vypracování jednoho konceptu zahrady a jedno kolo připomínek a jejich následné zapracování.
  • Prováděcí dokumentace k projektu zahrady – po odsouhlasení konceptu návrhu zahrady je vypracován prováděcí projekt, který zahrnuje následující prováděcí dokumentaci: vytyčovací a osazovací plán, plán osvětlení, specifikaci materiálů a zahradních prvků (není-li v rámci zadání stanoveno jinak). Součástí je rovněž výkaz výměr. Součástí díla v základní ceně, není-li sjednáno jinak, je zahrnuto jedno kolo připomínek k prováděcí dokumentaci a jejich následné zapracování.
  1. Odměna a platební podmínky
  1. Odměna za poskytnutí konzultačních služeb spočívající v úvodní konzultaci činí 2.000,- Kč. V případě, že konzultační služby mají být poskytnuty v místě ve vzdálenosti více jak 60 km od sídla poskytovatele, navyšuje se cena o příplatek ve výši 20 Kč za každý započatý kilometr nad 60 km. Odměna za úvodní konzultaci je splatná před provedením konzultace na základě vystavené faktury.  Poskytovatel není povinen poskytnout konzultační služby v případě, že nebude před sjednaným termínem odměna za poskytnutí konzultačních služeb uhrazena.
  2. Odměna za poskytnutí jiných konzultačních služeb je vždy sjednána individuálně dle typu konzultačních služeb. Odměna za poskytnutí konzultačních služeb je splatná na základě faktur vystavených poskytovatelem v termínech dle dohody se zákazníkem.
  3. Odměna za zpracování kompletního projektu je stanovena na základě nabídky zhotovitele vypracované po dohodě se zákazníkem a po provedení úvodní konzultace. Odměna je splatná v dílčích platbách odpovídajících rozsahu prací dle jednotlivých částí takto:
  4. první platba ve výši 40 % z celkové ceny plnění je splatná po uzavření smlouvy před započetím prací na vyhotovení projektu návrhu na základě faktury;
  5. druhá platba ve výši 40 % z celkové ceny plnění je splatná po odsouhlasení konceptu návrhu zahrady, před započetím prací na prováděcí dokumentaci na základě faktury;
  6. třetí platba ve výši 20 % z celkové ceny plnění je splatná na základě faktury po odevzdání a odsouhlasení kompletní dokumentace návrhu.
  7. Odměna za zpracování pouze částečného projektu, osazovací plánu apod. (bude uvedeno v rámci nabídky) je splatná v dílčích platbách takto:
  8. první platba ve výši 70 % z celkové ceny plnění je splatná před započetím provádění díla na základě faktury;
  9. druhá platba ve výši 30 % z celkové ceny plnění je splatná na základě faktury po odevzdání a odsouhlasení prováděného plnění.
  10. Odměna za případné vícepráce (například zapracování dalších kol připomínek, zhotovení další varianty konceptu návrhu zahrady apod.) nezahrnutých v nabídce je stanovena hodinovou sazbou ve výši 850 Kč za každou započatou hodinu. Vícepráce jsou splatné vždy po skončení kalendářního měsíce, ve kterém byly poskytnuty, na základě faktury vystavené zhotovitelem.
  11. Odměna bude hrazena na základě vystavených faktur ze strany zhotovitele se splatností alespoň 7 dní ode dne jejich vystavení. Faktura bude zaslána zákazníkovi elektronicky na jím poskytnutou emailovou adresu.
  12. Odměna bude hrazena bezhotovostním převodem na účet zhotovitele uvedený na příslušné faktuře.
  1. Práva a povinnosti stran
  1. Zákazník bere na vědomí, že výsledek sjednaného díla – návrh zahrady je chráněn autorskými právy poskytovatele. Zákazník není oprávněn dílo či jeho části jakkoliv zveřejňovat či předávat třetím osobám bez souhlasu zhotovitele s výjimkou předání návrhu třetím osobám za účelem zajištění realizace vyhotoveného projektu.
  1. Zhotovitel je oprávněn zveřejnit projekt vyhotovený pro zákazníka pro účely prezentace vlastních služeb, a to včetně případné fotodokumentace, kterou pořídí nebo získá po dohodě se zákazníkem. Zhotovitel se zavazuje, že bez souhlasu zákazníka nebude v rámci zveřejnění projektu uvádět jméno zákazníka či přesnou adresu místa, jehož se projekt dotýká.
  1. V případě prodlení zákazníka s úhradou jakékoliv faktury, je zhotovitel oprávněn přerušit práce na provádění díla. Dobra pro realizaci díla se automaticky prodlužuje o dobu prodlení s úhradou zálohových plateb.
  1. Pro případ vzniku spotřebitelského sporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, PSČ 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. 
  1. Závěrečná ustanovení
  1. Obchodní podmínky je zhotovitel oprávněn jednostranně změnit. Na již uzavřené smlouvy se vztahují po celou dobu obchodní podmínky účinné v době uzavření smlouvy.
  1. Smluvní vztah se řídí příslušnými právními předpisy České republiky, zejména pak Občanským zákoníkem.
  1. V případě, že zákazník je spotřebitelem, nejsou ustanovením těchto podmínek dotčena jeho práva plynoucí z právních předpisů, zejména pak z Občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitelů.
  1. Obchodní podmínky jsou účinné ode dne zveřejnění na internetových stránkách www.terradesign.cz
  1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.5.2024
Přejít nahoru